מיתוג | UI\UX | עיצוב ופיתוח אתר | CRM integration | שיווק | צילום מוצרים
שמן טוב - רפואה טבעית
שמן טוב היא אחת הקליניקות המובילות בתחום רפואה טבעית שעיקר ההתמחות שלה טיפול בטחורים ופיסורה, כך שהרגשנו זכות של ממש כשהם ביקשו עזרה במיתוג שלהם כדי לעזור לכמה שיותר אנשים שסובלים מבעיות אלו.
קליניקה לרפואה טבעית מנוהלת ע"י שני אנשים מדהימים שמעון וגילה הלאג העוסקים באבחון, ייעוץ וטיפולים ברפואה טבעית לבעיות ומחלות גוף ונפש למבוגרים, נשים וילדים.
בקליניקה ניתן לקנות תוספי מזון, צמחיי מרפא, פורמולות שמנים ותזונה, בהתאם לבעיה המאובחן ע"י המטפלים במקום או דרך האתר.
- HEALTH CARE
- SERVICES
- CONSUMER GOODS
- e-commerce
- ADVERTISING
שותפים למסע בדרך להצלחה
במהלך 3 שנים של עבודה הדוקה עם צוות שמן טוב היינו ממש שותפים אמתיים לדרך, נפגשנו עם בעלי הקליניקה וחקרנו את שלל השירותים והמוצרים שהם מציעים, בדקנו בפני איזה אתגרים המותג עומד, מי קהל המטרה ומה הוא מצפה לראות, איזה צדדים חזקים של המותג כדאי להבליט, מה החולשות מול המתחרים, איך מבדלים מוצרי הדגל משאר המוצרים, בחנו מחדש את הנכסים הדיגיטלים הקיימים בחברה ויצאנו לדרך…
מיתוג
הגיע זמן לשינוי מרענן
בנינו קו עיצובי חדש לאתר, תחושת סטרילית לבנה בשילוב נופים כפריים פסטורליים, השפה העיצובית מציגה קליניקה של רפואה טבעית, מלאה בצמחי מרפה, מתכוני סבתא, מיצי בריאות. שילבנו שפת אייקונים עם קוד צבעים לכל קטגוריה באתר לנוחות הניווט ובידול המוצרים, צילמנו קטלוג מוצרים והתאמנו שפה צילומית למיתוג החדש של הקליניקה.
UI\UX
ניווט מהיר יותר, נוח יותר , מובן יותר
צילום מוצרים
תחושה של בית מרקחת בטבע
לאורך בניית המותג – הדגש היה על איכות המוצרים, סטריליות המקום וניסיון רב בתחום רפואה טבעית.
ולפי כך הוחלט לצלם את כל המוצרים מחדש, על רקע לבן ממש כמו בבית מרקחת – הלקוחות הצביעו באצבעות – והזמנת המוצרים התחילה להמריא.
תמונות המוצרים שימשו גם לחוברת המודפסת שנשלחה יחד עם המוצרים לביתם של הלקוחות.
קטלוג מוצרי מרפא
שמן טוב רפואה טבעית
אינטגרציות
לראות את התמונה המלאה כדי להכיר את הלקוחות שלך
בסיום בניית האתר התחלנו בהתממשקויות עם מערכת CRM, בשלב הראשון ריכזנו כל הפלט הרלוונטי על הלקוח לכרטיס בודד – וסנכרנו אותו באמצעות API עם מערכת ניהול הלקוחות – מה שעזר לבעלי הקליניקה לנהל מכירות בצורה יעילה ומהירה יותר.
בשלבים הבאים הטמענו מערכות תומכות נוספות כדי לקבל תמונה אחידה של הלקוח בכל ערוצי התקשורת מולו – באתר \ קמפיין שיווקי, קשר ברשתות חברתיות, בקריאת הניוזלטר, תמיכה ב help desk וכד'… מערכות החדשות איפשרו אוטומציה בתהליכי המכירה הקלו על כאבי גדילת העסק ואיפשרו לתת שירות טוב יותר ולהגדיל קהל הלקוחות.
מסעות פרסום
קמפיינים ברשת, מחירים דינאמים, קופוני הנחה אוטומטים.
היסטוריית רכישות
סטטוס הלקוח,מוצרים שהלקוח רכש בעבר, הצעות למוצרים משלימים, ריכוז כל העסקאות, כולל חשבוניות ופרטי הלקוח.
הקשר עם הלקוח
צ'אט און ליין, מערכת דיוור, מיילים, הודעות SMS, הערות.
מעקב משלוחים
מעקב אחר משלוחים, מפה איסוף המשלוח, חישוב עלויות, משקל וכמות המוצרים.
סליקה כרטיסי אשראי
התקנת מסוף סליקה ואינטגרציה עם מערכת חשבוניות של טרנזילה, התקנת רשיון SSL
אנליטיקה ואופטימיזציה
מעקב אחר התנועה, קמפיינים, מכירות ושיפור מתמיד של התוצאות.
שיווק
הופכים לידים ללקוחות
ליווינו "שמן טוב רפואה טבעית" במסעות פרסום רב ערוציים לפי האסטרטגיה שנבנתה בשיתוף פעולה עם סוכנות – Digital Point.
השימוש בפלטפורמות Facebook, Google, Outbrain וכלים מתקדמים ב Marketing Automation עזרו לנו להגיע לקהלים רלוונטיים בצורה מדויקת ומהירה יותר, הקמה וניהול קמפיינים – Black Friday, Shoping IL, ויום הרווקים הסיני
עיצובנו באנרים ומודעות שיווקיות, אנימציות, דיוור ישיר, ניהול מערכות פרסום בתוך האתר – תמחורים דינמיים, מבצעים מורכבים, Bundles, קופונים, A\B testing – דפי נחיתה שהמירו.