מוזיאון המוזיקה העברי

פיתוח אתר | ניוזלטר | התממשקות

מוזיאון המוזיקה העברי בירושלים

לספר סיפור באמצעות הצלילים זו חוויה בהחלט מרגשת ומיוחדת במינה,המוזיאון מציע חוויה היסטורית לצד כלים אינטרקטיבית לפעילות חושית רב ערוצית  באמצעות מוזיקה, סרטים , אנימציות וטכנולוגיית מציאות מדומה במטרה להעביר מבקרי המוזיאון מסע בזמן והכרות עם ניגונים בכלי נגינה שונים ומשונים מכל העולם.

שוק התיירות בירושלים כולל המון אטרקציות למליוני תיירים, לכן בהנהלת המוזיאון הבינו שהם צריכים אתר מרשים ויוצא דופן המעביר ה look and feel של המקום - אותנטי, רב תרבותי ומוזיקלי.

פיתוח אתר

אתר מעוצב ע"י חני בן אהרון, בשילוב עם צוות המפתחים שלנו יצרו אתר מרשים ונגיש מכל מכשיר, עכשיו לקוחות יכלו להתרשם מהמייצגים הקיימים  במוזיאון, להזמין סיורים מודרכים ולרכוש כרטיסים. 4 שפות לאתר המוזיאון כדי להנגיש מידע בשפה הנוחה לכל המבקרים – רבת תרבותיות כבר אמרנו ? האתר משלב רוח של המקום – אותנטיות בשילוב חדשנות.

התממשקות

תחושה של בית מרקחת בטבע

לאורך בניית המותג – הדגש היה על איכות המוצרים, סטריליות המקום וניסיון רב בתחום רפואה טבעית.
ולפי כך הוחלט לצלם את כל המוצרים מחדש, על רקע לבן  ממש כמו בבית מרקחת – הלקוחות הצביעו באצבעות – והזמנת המוצרים התחילה להמריא.
תמונות המוצרים שימשו גם לחוברת המודפסת שנשלחה יחד עם המוצרים לביתם של הלקוחות.

fisura_2_shementov_go-081 FISURX2

קטלוג מוצרי מרפא
שמן טוב רפואה טבעית

אינטגרציות

לראות את התמונה המלאה כדי להכיר את הלקוחות שלך

בסיום בניית האתר התחלנו בהתממשקויות עם מערכת CRM, בשלב הראשון ריכזנו כל הפלט הרלוונטי על הלקוח לכרטיס בודד – וסנכרנו אותו באמצעות API עם מערכת ניהול הלקוחות – מה שעזר לבעלי הקליניקה לנהל מכירות בצורה יעילה ומהירה יותר.

בשלבים הבאים הטמענו מערכות תומכות נוספות כדי לקבל תמונה אחידה של הלקוח בכל ערוצי התקשורת מולו – באתר \ קמפיין שיווקי, קשר ברשתות חברתיות, בקריאת הניוזלטר, תמיכה ב help desk וכד'…  מערכות החדשות איפשרו אוטומציה בתהליכי המכירה הקלו על כאבי גדילת העסק ואיפשרו לתת שירות טוב יותר ולהגדיל קהל הלקוחות.

מסעות פרסום

קמפיינים ברשת, מחירים דינאמים, קופוני הנחה אוטומטים.

היסטוריית רכישות

סטטוס הלקוח,מוצרים שהלקוח רכש בעבר, הצעות למוצרים משלימים, ריכוז כל העסקאות, כולל חשבוניות ופרטי הלקוח.

הקשר עם הלקוח

צ'אט און ליין, מערכת דיוור, מיילים, הודעות SMS, הערות.

מעקב משלוחים

מעקב אחר משלוחים, מפה איסוף המשלוח, חישוב עלויות, משקל וכמות המוצרים.

סליקה כרטיסי אשראי

התקנת מסוף סליקה ואינטגרציה עם מערכת חשבוניות של טרנזילה, התקנת רשיון SSL

אנליטיקה ואופטימיזציה

מעקב אחר התנועה, קמפיינים, מכירות ושיפור מתמיד של התוצאות.

שיווק

הופכים לידים ללקוחות

ליווינו "שמן טוב רפואה טבעית" במסעות פרסום רב ערוציים לפי האסטרטגיה שנבנתה בשיתוף פעולה עם סוכנות  – Digital Point.

השימוש בפלטפורמות Facebook, Google, Outbrain וכלים מתקדמים ב Marketing Automation עזרו לנו להגיע לקהלים רלוונטיים בצורה מדויקת ומהירה יותר, הקמה וניהול קמפיינים – Black Friday, Shoping IL, ויום הרווקים הסיני
עיצובנו באנרים ומודעות שיווקיות, אנימציות, דיוור ישיר, ניהול מערכות פרסום בתוך האתר – תמחורים דינמיים, מבצעים מורכבים, Bundles, קופונים, A\B testing  – דפי נחיתה שהמירו.

יש עוד הרבה דברים מעניינים

רוצים גם כזה ?