אסטרטגיית שיווק | בניית דפי נחיתה | UI\UX | שיווק מבוסס DATA | פרסום

חסכון זה שם המשחק...

רשת מזון אושר עד – ידועה בססמתה "בלי טריקים ובלי שטיקים" היא פונה לקהל קונים חכמים שאוהב לחסוך.
יוקר המחיה בארץ הוא כבר מזמן לא חידוש, אבל יש כאלה שלא מקבלים זאת כפרדיגמה – אושר עד שוברת את השוק במחירים זולים על מוצרי הצריכה, במחירים הוגנים לצרכן – כל השנה, ומחנכת את הצרכן הישראלי לקניה חכמה ומחושבת, בלי להתפתות לקנות הרבה מעבר למה שאנחנו צריכים, בלי מבצעים, בלי קופונים, מחירים זולים כל השנה, וזו לא רק הבטחה, בדקנו…

המעבר מפרינט לדיגיטל רק נראה פשוט...

אושר עד חיפשו זרוע דיגיטלית שתוכל ללוות אותם בפרסום ושיווק ממוקד באינטרנט, זאת הסיבה למה הם פנו אלינו בהשקת הסניף החדש שלהם בחיפה. אנחנו כמובן שמחנו מאוד לקבל על עצמנו את האתגר של טרנספורמציה הפרסומית מהפרינט לדיגיטל של רשת מזון השלישית בגודלה בארץ ולהביא בשורה צרכנית כה משמעותית לתושבי חיפה והסביבה. ספוילר … הצלה מסחררת שהמשיכה גם לסניפים בת"א, ראשל"צ ולוד.

זה אותו מוצר רק זול יותר!
אושר עד עכשיו גם בחיפה !

זה המסר שאיתו רצנו בכל הקמפיינים, עיצובנו דפי נחיתה בהתאם לערכי המותג שנבנה בפקידה לאורך השנים ע"י משרד הפרסום "בראשית", קו עיצובי נקי וזהה בכל הפלטפורמות על מנת ליצור זהות מותגית אחידה בכל הערוצים – Facebook, Google, Waze, ביצענו אפיון קפדני של קהלי היעד ותחומי העינין, מיקוד גיאוגרפי בתוך חיפה ברמת השכונה וערים סובבות ברדיוס 10 ק"מ מהחנות.

 

עם הצלחה לא מתווכחים.

פרויקט גדול ומקיף חוצה פלטפורמות שהתחיל בהשקת סניף חדש בחיפה והמשיך לשאר הסניפים במרכז, חשיפת  המותג "אושר עד" כרשת לקונים חכמים גם בקרב קהל החילוני. יצרנו מסע לקוח משלב החשיפה הראשונית ברשת ועד לרצפת המכירה, מה שגורם לקונים המרוצים לחזור ולקנות שוב ושוב … וגם להתחבר למותג מחוץ לקוטלי החנות ברשתות חברתיות ושיתוף הפרסומים באינטרנט. בזכות קמפיינים מבוססי DATA הצלחנו להגדיל בעשרות אחוזים בניווטים לסניפים ושמירת הדפים לצורך עדכונים עתידיים.

יש עוד הרבה דברים מעניינים

רוצים גם כזה ?

גלילה לראש העמוד