תקשורת מקומית צפון

מחקר | מיצוב | אפיון | פיתוח תשתיות | פיתוח אתר | UI\UX | הדרכת צווטים  | ניהול אתר | הטמעת מערכות פרסום | אנליטיקה ומעקב נתונים.

חווית לקוח 360

תקשורת מקומית צפון הוא המותג המוביל בתחום עיתונות המקומית המתפרס מאזור השרון ועד העמקים, אך מול השינויים הרבים בסביבת השוק (תחרות, צרכנים, מפרסמים, טכנולוגיה) נדרשה חשיבה מחודשת ברמה הטכנולוגית, במטרה להגדיר את הבידול והערך המוסף של החברה ללקוחות. החחברה מרכזת תחתה 11 עיתונים ולמרות הפעילות הענפה של החברה בפרינט, המותג נעדר בדיגיטל עם מסר ברור המתמקד בהצעת הערך ומבטא את חזון החברה. בנוסף, תהליך פיתוח טכנולוגי האחרון התרחש בתחילת שנות האלפיים, ולכן עלה הצורך להתעדכן ולהתאים למציאות המשתנה.

  • PUBLISHER
  • advertising
  • news
  • real estate
  • sport
  • magazine

אסטרטגיה

בשלב האסטרטגי נפגשנו עם עם הדרג הניהולי בחברה ועשרות אנשים בתוך ומחוץ לחברה: עובדים, יועצים ושותפים, וערכנו ראיונות אישיים, שיחות קבוצתיות וסיורים בשרדי החברה. למדנו את התחום מזוויות שונות, ערכנו סקירות ומחקרים איכותניים וכמותיים, וניתחנו את הזירה העיתונאית המקומית כדי להבין לאן הרוח נושבת ומה עתיד העיתונאות בארץ.

פיתוח קונספט

בהתבסס על הנכסים המותגיים של החברה, הנתפסים כמובילי התחום בעיתונאות המקומית מבחינה מקצועית, לצד ההבנה כי לקוחות מצפים לקבל עדכונים חדשותיים בזמן אמת  – התגבשה ההחלטה כי על הארגון למצב את עצמו כגוף עיתונאי מקומי המשלב בין השורשים המפוארים בעיתונות מודפסת הקלסית לבין ארגון חדשותי טכנולוגי העדכני ביותר, הפועל מתוך הבנה של צרכי קהל הקוראים בכל אחד מהאזורים שהוא פועל, במטרה לסייע להם להתעדכן בכל מה שחדש ומעניין בסביבתם.

הקודם
הבא

עיצוב

מיצוב

חזון וערכים

אסטרטגייה

שדרוג תשתיות

הכנת תשתית תואמת לחידוש המתוכנן הייתה קריטית לשלב הבא שכלל שדרוג פונקציונלי של פורטל חדשותי .

בוצע אפיון ושדרוג שרתי החברה, קינפוג מסדי נתונים,  תכנון חלוקת עומסים, הטמעת נהלי גיבויים, הקמת סביבת פיתוח, ניטור תנועת הגולשים לאתר ופיתוח תהליכי סנכרון מול חברת האחסון.

נהלי גיבויים

חלוקת עומסים

קונפיגורציית מסדי הנתונים

שדרוג שרתים

תמיכה

סנכרון מערכות

ניטור שרתים

סביבת פיתוח

פיתוח פורטל

כמו בכל פיתוח התחלנו בתכנון עבודה, אפיון ממשקים ועיצוב חווית המשתמש, הן בצד המשתמש הקצה – מבקרי האתר, הן בצד עורכי האתר – עובדי המערכת.

בתכנון האתר החדש היו שלוש מטרות עיקריות

  1. יצירת חווית משתמש חיובית ונעימה
  2. הגדלת תנועת הגולשים לפורטל
  3. מוניטיזציה

כחלק מהחלטה אסטרטגית הוחלט לעשות השקה רכה – ולשחרר עדכונים קטנים באופן שוטף תוך כדי סיום שלבים בתכנית העבודה – במטרה לקבל פידבק הגולשים ולהרגיל אותם לחידושים תקופתיים באתר.

מערכות פרסום

פיתוח והטמעת מערכות פרסום היו חלק מיצירת מנועי הצמיחה של החברה.

שטחי הפרסום התחלקו לשלושה סוגים:

  1. כתבות שיווקיות \ כתבות פרסום \ כתבות יח"צ
  2. באנרים \ מעברונים (פופ אפים)
  3. Google adsense

פיתחנו וניהלנו תהליכי עבודה – פנים ארגוניים להתייעלות מכירה \ הטמעת \ בקרה \ ודיווח על כל שטחי הפרסום באתר וברשתות חברתיות.

בוצע תמחור מלא של כלל יחידות הפרסום באתר ע"ב מחקרי שוק, מיקום הפרסום, משך הפרסום וכו'..

הדרכנו וליווינו אנשי המערכת ואנשי המכירות על תפעול המערך וניהולו in-house.

יש עוד הרבה דברים מעניינים

רוצים גם כזה ?

גלילה לראש העמוד