OUR WORK PROCESS
תהליך עבודה המשלב יצרתיות וראיה עסקית ושיווקית
הסוד שמאחורי המתודולוגיה
לאורך השנים עבדנו עם הרבה חברות ומותגים, הניסיון הרחב שנצבר משלל לקוחותינו בתחומים רבים מסטאטאפים , SMB ועד לחברות בין לאומיות – הם אלה שעזר לנו לפתח תהליכי עבודה מסודרים ויעילים בעולמות הדיגיטל ולפרק את התהליך ל 4 שלבים פשוטים אך לא תמיד קלים.
בליווי צמוד – שלב אחר שלב ביחד איתנו נאפיין, נגדיר, נתכנן ונקים מותג חזק, בולט ורלוונטי לקהל הלקוחות שלכם ושישקף את הסיפור שלכם.
THE METHODOLOGY
מיתוג
כאן הכל מתחיל
בשלב הזה אנחנו לומדים את החברה, את הצוות ואת השירותים או מוצרים שהחברה מציעה, מי קהל הלקוחות, מה הסביבה העסקית שהלקוח פועל ומה הייחודיות שלו, ע"ב מחקרים פנים וחוץ ארגוניים – נגדיר תוכנית פעולה ואסטרטגיית מותג, וזאת רק ההתחלה !
כל שלב במטודולוגיה מהווה בסיס לשלב הבא, לכן שלב הראשון הוא הכי קריטי, זה השלב שבו אנחנו בונים יסודות המותג ותוכניות להמשך הדרך, לכן חשוב מאוד להיות מדויקים כנים ומוכנים לשיתוף פעולה בכל שרשרת הארגונית, אנחנו נדגיש את הצדדים החזקים בארגון שלכם אבל אנחנו גם חייבים לדעת איפה הצדיים חלשים כדאי להימנע מטעויות באמון אל המותג, אנחנו עובדים איתכם ובשבילכם ורצים לעשות את הטוב ביותר כפי שאנחנו יודעים לעשות.
הקמת נכסים דיגיטלים
הפנים שלכם ברשת
בסיומו של שלב המיתוג אנחנו כבר מכירים אתכם הרבה יותר טוב ! שפת המותג, תרבות הארגונית, שאיפות, חזון , ערכים, צבעים סלוגנים, לוגו, מה החזקות שלכם ומי קהל המטרה שלכם.
בשלב הזה אנחנו מקימים נכסים דיגיטליים אשר ייצגו אתכם בכבוד בכל החזיתות הדיגיטליות.
אתר החברה או פלטפורמת הסחר ייחודית ובולטת מעל כולם, מעוצבת ומותאמת לנוחות מיריבת בכל המכשירים, זה המקום להדגיש את החזקות ויתרונות שלכם, לתת מידע שימושי ורלוונטי ללקוחות שלכם .
רשתות החברתיות הן נקודות המפגש של הארגון עם קהל הלקוחות , וכידוע כל מפגש – הוא הזדמנות.
ע"ב המחקר שביצענו אנחנו יודעים מי קהל הלקוחות ובאיזה רשת חברתית הוא נמצא ובכך להתאים את המסרים פרסונאלים .
מערכת דיוור ישיר – תמיד חשוב להביא לקוחות חדשים לחברה, אבל חשוב לא פחות לחזק את הקשר עם לקוחות קיימים, חיזוק המותג ומכירות נוספות הרבה יותר קלות ומהירות לקהל שרכש מכם בעבר.
פרסום ושיווק באינטרנט
! Ready, Steady... GO
בשלב הזה – המערכת מותקנת , מוגדרת ומוכנה לשימוש, כל המערכות מחוברות ומסונכרנות למרכז הבקרה – אנחנו מוכנים לקליטת הלקוחות.
זה הזמן ליישם אסטרטגיה שתכננו בשלב הראשון. אנחנו מפעילים ערוצי תקשורת רלוונטיים עם חומרים ,תכנים ופרסומים פרסונליים, כל ערוצי תקשורת מוכווני מטרה עם יעדים ומדידות Key Performance Indicator ברורים, עבור כל סגמנט של קהל המטרה.
שימוש במערכת הפרסום של Google, Facebook, Taboola, Outbrain, Linkedin, Instagram ואפילו Tiktok אם הקהל שלכם נמצא שם…
בקרה ואנליזה
בקרת איכות ושיפור מתמיד
יצאנו בקמפיינים, הלידים זורמים, הלקוחות נחשפו למותג ועוברים מסע לקוח, יש תכנית לכל נקודת מפגש עם המותג, בכל פלטפורמה אם זה בטלפון או במחשב, בפייסבוק או באתר, בכתבה שיווקית או הודעה לעיתונות או בכלל חיפוש בגוגל .
ה DATA מתחיל לזרום למרכז הבקרה… בעזרת הנתונים המתקבלים נוכל לשלוט בכל המערכת ולהבין מה עובד טוב ומה פחות, איזה מוצרים נמכרים ואיזה לא.
DATA איכותי הוא המפתח להבנת התנהגות הלקוחות שלכם.
גם בשלב הזה אנחנו נצמדים לאסטרטגיה וטקטיקה שהוגדרו כחלק מתכנית שיווקית – מטרות, יעדים, שווקים, תוכן ו KPI, תכנית השיווקית המשמשת כמצפן בכל ה DATA שאנחנו מקבלים ונותנת קונטקסט למידע שאנחנו רואים בשטח.
קבלה, הבנה ואנליזה של הנתונים היא קריטית להסקת מסקנות ותובנות מדויקות מתהליכים שיווקים.